باکا: مثل رونالدو خونسرد و بی رحم هستم؛ میلان سال آینده به اروپا باز خواهد گشت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

باکا: مثل رونالدو خونسرد و بی رحم هستم؛ میلان سال آینده به اروپا باز خواهد گشت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

باکا: مثل رونالدو خونسرد و بی رحم هستم؛ میلان سال آینده به اروپا باز خواهد گشت

کارلوس باکا، مهاجم کلمبیایی و جدید میلان مطمئن است که سال آینده این تیم به رقابت های چمپیونزلیگ بازخواهد گشت و در ادامه خود را با رونالدو مقایسه کرده است.

طـرفداری- وی در مصاحبه با Il Corriere dello Sport گفت:

آرزوی من بازی در یک تیم بزرگ بود و این اتفاق رخ داده است. به لطف بخش هایی چون میلانلو و کاسا میلان، احساس می کنم که برای مدتی بسیار طولانی اینجا بوده ام. تفاوت میان میلان و سویا این است که دومی باشگاه بزرگی است اما میلان یک باشگاه درجه یک است و در میان بهترین باشگاه های دنیا قرار دارد. من واقعاً با حس تعلق به اینجا آمده ام و بازی در چمپیونزلیگ را به همین دلیل فدا کردم. این هیچ اهمیتی ندارد، می دانم که تنها باید یک سال صبر کنم و امیدوارم که بتوانم بعد از آن همراه با میلان نیز سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کنم. هدف ما باید فتح اسکودتو، بازگشت به چمپیونزلیگ و قهرمانی در کوپا ایتالیا باشد.

سپس از این مهاجم 28 ساله در مورد مقایسه سینیشا میهایلوویچ و سرمربی سابق خود در سویا، یعنی اونای امری پرسیده شد که وی گفت:

هر دوی آنها مربیان فوق العاده ای هستند، و شخصیت و سبک کاری مشابهی دارند. آنها در یک صفت با هم مشترک هستند و آن سخت گیری و پرتوقع بودن است. آنها دیوانه جزئیات هستند، و تیم را خیلی خوب برای مسابقه آماده می کنند.

رونالدو؟ او در میان مهاجمان بزرگ روسونری، کسی بود که بیشتر تحسین می کردم. من بسیار آرام و متمرکز هستم و در داخل محوطه جریمه خونسرد و بی رحم هستم و یک تمام کننده فوق العاده ام، درست همانطور که او بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 11:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.